NUMER 03/2017
NUMER 03/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Jak kolej wydaje unijne pieniądze?
szukaj
Śledź nas:

Pracownicy Lotos Kolej protestowali w obronie dyrektora

| trojmiasto.pl/jm, Rynek Kolejowy 16.02.2017 97

Pracownicy Lotos Kolej protestowali w obronie dyrektora
Fot. Jędrzej Pilarski
Od 100 do 300 pracowników spółki Lotos Kolej protestowało dziś od rana w obronie przed zwolnieniem dyrektora ds. operacyjnych, Mirosława Łosińskiego – poinformował portal Trójmiasto.pl. Według informacji ze spółki, pracownicy wrócili już do swoich zajęć.
Według portalu, protest rozpoczął się o 9 rano. Postulatami było przywrócenie do pracy dyrektora ds. operacyjnych, Mirosława Łosińskiego i odwołanie ze stanowiska wiceprezesa spółki – Pawła Makurata, który w grudniu wycofał dyrektorom prokury, przez co nie mogą podejmować decyzji związanych z prowadzeniem przedsiębiorstwa.

Pod listem do rządu o odwołanie Makurata zebrano ponad 700 podpisów, w tym prawie wszystkich działających w Lotosie związków zawodowych, ale nie przyniosło to rezultatu. – Będziemy protestować do skutku. Dopóki prezes Makurat nie znajdzie się za bramą – powiedział portalowi Stanisław Miotk, organizator protestu.

Po godzinie 15:00 "Rynek Kolejowy" uzyskał informacje ze spółki Lotos Kolej, że protest się zakończył, a pracownicy wrócili do pracy. Dział Marketingu i Komunikacji Lotos Kolej oficjalnie poinformował, że  "funkcjonowanie spółki przebiega w normalnym trybie", oraz że "w ostatnich dniach nie doszło do żadnych zmian kadrowych wśród kierownictwa spółki".

Oznacza to, że ani Łosiński, ani Makurat nie stracili stanowisk. Skąd zatem protest? Prawdopodobnie chodziło jedynie o groźbę odwołania popularnego wśród pracowników dyrektora Łosińskiego. – Wydaje się, że sytuacja jest opanowana – usłyszeliśmy nieoficjalnie w spółce.



tekst alternatywny
 Europejskie Forum Taborowe 2017
Warszawa, 15 marca 2017 r.


Weź udział w największej i najbardziej prestiżowej konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej, poświęconej rynkowi produkcji i modernizacji taboru kolejowego. Co roku podejmowane są tematy planowanych zakupów w regionie, nowoczesnych technologii i innowacyjności w konstruowaniu oraz utrzymaniu pojazdów szynowych, zwłaszcza odnośnie zużycia energii, designu i podzespołów. 

Dowiedz się więcej


Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNER DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 03/2017
NUMER 03/2017
Tematem numeru jest trwająca już od trzech lat perspektywa finansowa Unii Europejskiej. W raporcie sprawdziliśmy, jak przebiega wydawanie unijnych środków przez kolej i samorządy. O środkach UE rozmawialiśmy z dwoma kluczowymi osobami: Witoldem Słowikiem, podsekretarzem stanu w Ministerstwie Rozwoju oraz Przemysławem Gorgolem, dyrektorem z Centrum Unijnych Projektów Transportowych. Oprócz tego, w numerze podejmujemy "Piekielnie trudny temat" nowej linii kolejowej w Małopolsce i przyglądamy się przyszłości wąskotorówek. Rozmawiamy również z Macieje Lignowskim oraz Philippem Müllerem. Czytelników zainteresuje również z pewnością taborowe podsumowanie 2016 roku oraz relacja z wizyty w zakładach utrzymania taboru grupy Colas Rail we Francji. 


 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS